
Krizu treba iskoristiti kao šansu za razvoj biznisa, rečenica je koju smo nebrojeno mnogo puta čuli od početka pandemije koronavirusa. A da ima onih koji su poslušali ovakav savjet, dokaz su Amra Ćorić i Ada Vuk koje su u vrijeme pandemije odlučile da neke svoje ideje pretvore u stvarnost. Tako je nastao bh. modni brend Kaur.
Slijediti srce
Kako je u razgovoru za Oslobođenje kazala Amra, njih dvije godinama prakticiraju Kundalini yogu,a pokretanjem ovog brenda željele su da kroz Kaur pričaju priču o svjesnoj ženi.
- Od samog početka priče o Kauru, naš cilj nije bio da samo dizajniramo i proizvodimo odjeću. Željele smo napraviti projekat kojim možemo povezati i druge žene koje su se ohrabrile da se bave onim u čemu zaista uživaju i što ih ispunjava. Na taj način smo željele inspirisati i podržati i sve ostale žene da slijede svoje srce, ma gdje ih ono vodilo. Kroz Kaur smo napravile odjeću koja ima cilj da inspiriše svojim porukama, da se u njoj osjećamo jedinstvene, podržane i lepršave, istakla je Amra.
Dodala je kako one smatraju da ženi ne treba odjeća da bi se isticala, jer žena svojim karakterom, prirodom i sjajem ističe odjeću koju nosi.
- Željele smo da naš vizuelni identitet daje upravo tu poruku. Stoga svaka naša kolekcija kreće sa bijelom bojom koja je simbol čistoće, nevinosti, koja je umirujuća i u kojoj se čovjek najljepše osjeća. Prvo smo krenuli sa trenerkama, da bismo nastavili sa Radiance lanenom kolekcijom odjeće. S njom smo željeli da podsjetimo na to da svi posjedujemo unutarnje svjetlo, da je naše biće lijepo i da samo trebamo dozvoliti da ono sjaji. Izabrale smo da napravimo komade od lana koji su elegantni, lepršavi i prozračni, a naročito se ponosimo na oversize kimono koji smo napravili u bijeloj, nude i zelenoj boji, kazala je Amra.
Prema njenim riječima, u početku su željele da naprave neke komade odjeće koji će biti zgodni i za bavljenje jogom, te će se u budućnosti upravo fokusirati na stvari baš za jogu kao što su helanke i topovi, mada im je izazov kako doći do kvalitetnih i udobnih materijala za ovu namjenu.
Nakon prvih kolekcija odjeće, Amra i Ada su željele više, željele su da uključe više žena, ali i da svoj brend približe drugim ženama. Tako je nastala ideja i o Kaur Otvorenom danu koji je nedavno održan u Sarajevu.
- Kroz Kaur Otvoreni dan htjele smo da pokažemo tu snagu zajedništva, i da onda kada radimo zajedno, svaka od nas pojedinačno raste mnogo više nego kada radi sama. Upravo nam je cilj od početka našeg rada bilo to zajedništvo i zaista smo imali veliku podršku kako od žena, tako i od muškaraca, istakla je Amra.
A na Kaur otvorenom danu su, kako kažu, željele da pruže priliku ženama da pokažu umijeće. Tako su uključile i Ljiljanu Vukelić iz Banje Luke, koja je kreatorka REINA likera koji su u potpunosti inspirisani ženom, a za catering se pobrinula Nermina Kučuk u ime Bonjour pekare. Adna Ahmedić Kadić im je ustupila predivan ambijent u bašti “iza Kutche”, kojoj je potpuno nov i šarmantan izgled, svojom vizijom i dekoracijama dala Jovana Sladoje, kreativka iza profila @dekorishem. Atmosferu vruće ljetne noći muzikom je upotpunila Mirna Hrapović, poznata kao Marla Felis, a emociju i momente je zabilježila mlada fotografkinja Ines Selimović.
Pritisak
- Od samog starta shvatile smo da mi kao žene ne moramo sve da radimo same. I ako samo damo priliku drugoj ženi da radi ono u čemu je dobra, ako joj damo povjerenje i prostor, u stanju smo da napravimo velike stvari. Kreacija ne nastaje pod pritiskom i moranjem, nego u lakoći i prepuštanju. Stoga nam je želja da povežemo priče uspješnih žena, jer žena ne mora ženi da bude konkurencija. Jedna drugoj možemo da damo krila. Pa zajedno da poletimo još više, poručila je Amra.